• SvA en MO pieken op juiste moment bij Zutphense kampioenschappen 2017

De jaarlijkse Zutphense kampioenschappen zijn ook dit jaar weer voortreffelijk georganiseerd door TTV Torenstad. Met 7 spelers van TTV Warnsveld is deelgenomen aan dit toernooi waarbij fanatieke wedstrijden spelen gecombineerd wordt met een ambiance van gezelligheid. Op grond van het ingestelde privacy beleid binnen de TTV Warnsveld worden uitsluitend de initialen van de spelers weergegeven. De beoordelingen:

RvA
    Startte zeer scherp in matig bezette groep, was gretig en overtuigend in eerste wedstrijden. Niveau zakte na enkele uren en speelde onzichtbare rol in verder verloop. Profileert zich als vedette vanuit zijn basishouding , het zou fijn voor RvA en de vereniging zijn als dit tot echte “prijzen” leidt!

GK
    Heeft na kansloze eerste maanden binnen de vereniging zijn spelstijl aangepast, minder impulsief (nou ja af en toe nog), uitermate fanatiek, tikkeltje overgeconcentreerd. Beleeft zijn sport als topsporter, gedreven, analytisch zeer sterk. Wist met zijn aangepaste spelstijl en niet te vergeten fonkelnieuwe wedstrijdshirt door te dringen tot de kruisfinales. Moest echter het onderspit delven en viel buiten de prijzen.
    CtS

Was loodzwaar ingedeeld, schier onmogelijke opgave. Bleef knokken voor ieder punt en zeer positief ingesteld. Door zware indeling mooie rangschikking misgelopen.

MvdB
    Pruttelde ’s ochtends dat hij kansloos was maar wist door onderling resultaat door te dringen tot de kruisfinales . Moest het helaas af laten weten tegen de latere kampioen HS (Torenstad) en verenigingsgenoot MO vanwege niveauverschil.

MO
    Had de “clubtrials” voor de teamindeling reeds met twee vingers in de neus gewonnen. Logisch dat MO ook bij “Zutphense” in de prijzen viel (derde plaats), de rek is er nog lang niet uit maar MO weet uitstekend te doceren, te relativeren en te pieken wanneer het moment daar is. Mede team 1 spelers waren aanwezig en weten inmiddels dat team 1 hoge ogen kan gooien mits JN en RVA mee kunnen in de prestatiecurve!

SvA
    Familie-eer hoog gehouden door zonder de aandacht op zich te vestigen heel steady de finale te bereiken. Als enige vrouwelijke deelneemster van TTV Warnsveld sterk optreden, stabiliteit is haar handelsmerk, ivm uitschakeling echtgenoot in vroeg stadium bijna gehele dag beschikking over coach. Deze coach kon haar niet langs sterke LJ (Gorssel) in finale brengen, maar prachtige tweede plaats is haar verdiende deel en daarmede hoogste in rangschikking van TTV Warnsveld.

RB
    Kon geen potten breken, op het moment dat het spannend wordt relativeert RB alles weg onder het mom dat het maar een spelletje is. Lijkt toch meer last van wedstrijdstress te hebben dan verwacht. Motorisch prachtig om naar te kijken waarbij de functie van de armen die van de benen dreigen over te nemen en andersom. Verrassend dat RB altijd weer met beide beentjes op grond terecht komt. Sterkste moment van RB was na afloop in de kantine, had veel plezier!

JL
    Oud lid was onverwachts aanwezig op uitnodiging van organiserende vereniging. Had met name reünie houding, leuk om met iedereen te praten en te dollen maar bleef in competitie hangen op onbeduidende positie. Leuk dat je er was JL!!!

RF en JN
    Niet deelgenomen aan wedstrijd, in de middag traden zij nog enigszins rustig het tafeltenniscentrum binnen,
    naar mate de geneugten aan de bar de overhand kregen begreep niemand meer waar deze lieden het over hadden.
    Leek op de Muppets op de opa‘s op het balkon.
    Tip voor deze jongens: volgend jaar gewoon meedoen, beleef je de tweede helft ook veel intenser!

Uw reporter bij de Open Zutpense kampioenschappen!